Ustaz Azhar Idrus Ulas Mengenai Individu D4kwa Keturunan Nabi Muhammad SAW

Baru-baru ini tular mengenai seorang individu dari Maghribi yang mend4kwa dirinya dari salasilah keturunan Nabi Muhammad SAW. Individu tersebut juga mengakui dia adalah cicit yang ke-38 dari salasilah tersebut.

Kedatangan individu tersebut ke Malaysia menerima pelbagai reaksi ramai. Dari yang terlalu obses hinggalah ada juga yang meragui kesahihan d4kwaan tersebut.

Susulan itu, Ustaz Azhar Idrus tampil mengulas mengenai 1su yang sedang h4ngat diperkatakan itu. Dalam satu rakaman, Ustaz Azhar Idrus ulas mengenai individu d4kwa keturunan Nabi Muhammad SAW berkenaan.

Berikut adalah ulasan tokoh agamawan dihorm4ti ramai yang dimuat naik menerusi akaun Tiktok dengan nama muhammad.ikram997:

Video:

Dalam rakaman tersebut kedengaran Ustaz Azhar Idrus ulas mengenai individu terbabit. Menurut Ustaz Azhar Idrus, individu itu datang ke Malaysia dengan cara yang betul dan hanya dijemput memeriahkan majlis di sekitar negara sempena sambutan Maulidur Rasul.

Jadi tiada sebarang 1su dan tambah Ustaz Azhar Idrus lagi, perkara sebegini harusnya diserahkan kepada pihak dan badan sepatutnya untuk mengenal pasti mengenai kesahihan d4kwaan tersebut. Rakaman yang diambil dari salah satu ceramah Ustaz Azhar Idrus di sebuah masjid tersebut telah meraih perhatian ramai.

Di ruangan komen, rata-rata warganet memuji cara Ustaz Azhar Idrus ini mengulas mengenai 1su yang sedang hangat itu. Berikut antara komen ramai:

“Pua$ hati dengar bila Ustaz Azhar Idrus cakap macam tu.. Setuju kata dia…”

“Tengok macam mana orang berilmu beri penjelasan..Rasa senang hati je dengar”

“Itu beza orang berakal berfikir dan orang tak berakal berfikir”

“Ini baru betul, cukup sekadar hormat, tak perlu caci tak perlu tak$ub..”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : 

Be the first to comment on "Ustaz Azhar Idrus Ulas Mengenai Individu D4kwa Keturunan Nabi Muhammad SAW"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*