Sampai Tak Nak Balik! Anak Tak Nak Berenggang Dengan Pengasuh India Raih Perhatian Ramai

Tidak kisah lah siapa pun diri kita, sekiranya kita berbuat baik sesama manusia ianya pasti akan sering diingati di dalam memori seseorang. Kasih dan sayang yang diberikan dengan penuh ikhlas pasti membuatkan seseorang akan rasa dihargai walaupun berlainan agama dan bangsa.

Kebelakangan ini, banyak berita di media sosial yang membuatkan ibubapa berasa takvt sekiranya ingin meninggalkan anak-anak yang masih kecil kepada mana-mana pengasuh dek kerana seringkali mendengar tentang kess pender44n yang banyak mengakibatkan kem4tian. Tetapi tidak semua pengasuh akan bersikap sedemikian.

Namun, berbeza dengan satu kisah ini di mana seorang ibu ingin menjemput anaknya puIang namun dia tidak mahu berpis4h dengan pengasuhnya yang berbangsa India mencur1 perhatian ramai.

Seorang pengguna Tiktok iaiti @araa_vaniella telah berk0ngsi satu video yang kelihatan anaknya berada di pangkuan pengasuhnya yang lebih dikenali sebagai Patti.

VIDEO:

Dalam video tersebut, ketika ibunya ingin mengambil dari Patti, anak kecil tersebut terus menoleh kebelakang seolah-olah tidak kenal dan tidak mahu mengikutnya pulang. Namun apa yang menariknya, dia memanggil Patti dengan panggilan ’emak’.

Ianya bukan lah kali pertama terjad1 s1tuasi begini, Patti sememangnya menjaga anaknya dengan baik sehingga budak kecil itu tidak mahu puIang ke rumah.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata warga netizen memvji cara Iayanan pengasuh terhadap anaknya walaupun berIainan bangsa. Sekiranya anak di jaga sebaik ini apabila dengan pengasuh, sudah pasti ibubapa tidak akan susah hati ketika bekerja.

KOMEN NETIZEN:

“Nampak sangat Pathi jaga bukan sebab up4h, dia jaga kerana kasih sayang..”

“Bagi budak kecik, perkauman warna kuI1t tiada beza.. Bagi pandangan mereka semua adalah sama”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : araa_vaniella

Be the first to comment on "Sampai Tak Nak Balik! Anak Tak Nak Berenggang Dengan Pengasuh India Raih Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*