“Syukur Allah Gantikan Suami Yang Baik.” Elly Mazlein Ingat Pesan Arw4h Mama

Penyanyi Elly Mazlein menganggap diri wanita bertuah dengan kehadiran Mohamad Azlan Che Nuh sebagai teman hidup yang membolehkannya mengec4p kebahagiaan semula.

Dia bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan Allah apabila menggantikan seorang suami terbaik sebagai ketua keluarga kecil mereka.

“Saya bersyukur sangat sebab Allah gantikan suami yang sangat baik. Saya tak pernah merasa rasa apa yang suami buat sekarang sama ada untuk saya, anak dan bapa saya.

Penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein atau nama sebenarnya, Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi berkongsi kisah suka dvka likv-likv kehidupannya ketika divndang sebagai tetamu jemputan rancangan Ker1ngat Selebriti, di Awesome TV.

Mengula$ mengenai kehidupannya kini, Elly akui bertuah kerana dikurniakan suami terbaik di matanya kini.

“Kita ken4 siapkan yang terbaik untuk suami kita, kalau kita dah cuba buat yang terbaik tapi bukan rezeki kita dengan suami kita, maknanya itu bukan jodoh kita. Saya dah cuba buat yang terbaik, mungkin bukan rezeki dan jodoh saya.

“Saya bersyukur sangat sebab Allah gantikan suami (Azlan) yang sangat baik. Saya tak pernah rasa apa yang suami saya buat ni untuk saya, anak dan bapa saya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)

“Anak saya Sefhia tak pernah rasa $entuhan, belaian seorang bapa dan saya pun tak pernah rasa berjalan dengan suami dan anak, saya tak pernah rasa semua tu sebelum ini.

“Tapi Alhamdulillah Allah bagi saya peluang itu, dan saya tak minta apa-apa dengan suami. Saya cuma minta dia bahagia dengan saya, bertanggungjawab, sayang saya, anak dengan bapa saya dan kesetiaan dia,” luahnya sambil menitiskan air mata.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)

Pasangan berkenaan dikurniakan seorang putera bernama Haider Mateen, empat bulan.

Sebelum ini Elly, 41, pernah berdepan kehancvran rumahtangga dengan pengar4h, Azmi Hatta pada tahun 2015 iaitu tidak sampai setahun berkahwin hingga meraih perhatian ramai.

Mereka bercera1 ketika dia sedang hamil anak pertama, Putri Sara Sefhia yang pada waktu itu baru empat bulan dalam kandungan. Kini Sefhia sudah mencec4h usia enam tahun.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)

Pada masa, pelakon dan pengacara itu juga melihat segala yang berlakv dengan berlapang d4da malah semakin reda dengan ketentuan takdir.

“Kita kena siapkan yang terbaik untuk suami. Tapi kalau kita sudah cuba, tapi bukan rezeki dengan suami bermakna itu memang bukan jodoh kita.

“Saya sudah buat yang terbaik, jadi mungkin bukan rezeki serta jodoh saya,” luah pemilik nama sebenar Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi itu lagi dengan tenang. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Foto: Instagram Elly Mazlein

Be the first to comment on "“Syukur Allah Gantikan Suami Yang Baik.” Elly Mazlein Ingat Pesan Arw4h Mama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*