Persembahan Mero$ot Di Pentas GV9, Shila Amzah Akui Terkena Enx1ety

Penyanyi Shila Amzah menjelaskan persembahannya di minggu keempat terjejas dan tidak berada di senarai lima terbaik selepas mengalam1 $erangan anx1ety ketika berada di pentas.

Memetik mStar Online, Shila menge$ahkan dia mengalam1 ganggvan keb1mbangan melampav atau anx1ety selepas membuat pemer1ksaan kes1hatan pada Mac lalu.

“m4langnya minggu lepas saya kena serangan anxiety masa di atas pentas. Masa itu memang saya sudah tak ingat apa-apa, saya tak dengar apa pun yang Datuk Syafinaz komen. Masalah anx1ety ini memang sudah lama selepas membuat pemerik$aan kesihatan pada Mac lalu,” katanya.

Shila berkata antara penyebab dia mendapat $erangan secara tiba-tiba termasuklah fakt0r dirinya pen4t serta terke$an dengan komen-komen negat1f yang diperkatakan mengenai dirinya di media s0sial.

“Mungkin antara fakt0rnya sebab saya pen4t, kadang-kadang nak cari komen pos1tif terjumpa perkara negat1f yang memberi ke$an.

“Setakat ini, minggu ketiga dan keempat paling tervk. mungkin juga secara tak langsung benda itu menganggv emo$i saya di pentas,” katanya.

Dalam pada itu, Shila memberitahu dia tidak menyasarkan untuk menjadi nombor satu sebaliknya mahu memberikan persembahan terbaik buat penonton.

 

“Apabila saya buat persembahan, kadang-kadang apa yang kita r4ngka itu tak menjadi seperti dirancang. Sejujurnya sebaik berada di pentas saya tidak $asar untuk jadi nombor satu tetapi ingin berikan yang terbaik dan menghiburkan penonton,” tulisnya.

Terdahulu, Shila hanya menerima markah sebanyak 74.60 peratus daripada juri pada persembahan minggu keempat ketika membawakan lagu Pudar nyanyian asal Indah Ruhaila.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : Mstar 

Be the first to comment on "Persembahan Mero$ot Di Pentas GV9, Shila Amzah Akui Terkena Enx1ety"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*