“Berkat Doa Dan Istiqomah Seorang Bapa..” Oktavia Sedar, Pernah Bertanya Pada Diri Sempat Kah Aku?

Dalam kehidupan setiap insan, pastinya ada individu yang dianggap seperti idola, menjadi pembakar semangat untuk kita sama ada menjadi sepertinya atau untuk mengecap satu-satu tujuan.

Berkongsi di laman Instagramnya, Oktovia Manrose menitipkan rasa kesyukuran apabila asbab seorang bapa dia mampu merubah dirinya kearah yang lebih baik.

“Berkat doa dan istiqomah seorang bapa . Mujahadah sendirian untuk menebus kekhilafan dulu. Usahanya sangat terasa. MasyaAllah dia menjadi asbab saya mendapat hidayah dan berubah. Tiada apa yang lebih beruntung dari nikmat iman dan islam yang Allah beri sekarang”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by WSPO (@oktoviamanrose)

Oktavia atau nama penuhnya Wan Syamira Putri Oktovia Wan Syahman juga tidak terkecuali meluahkan rasa bersyukur kerana diberi peluang melakukan kewajipan kepada Allah sehingga merasa satu perubahan yang cukup besar pada dirinya.

Menjengah ruangan komen, ramai rakan-rakan artis serta warga maya yang menitipkan kata-kata syukur melihat perubahan anak-anak dengan bapanya . Tak lupa juga ada yang mendoakan Oktavia untuk terus dan kekal istiqamah.

Sekadar info, Iwan merupakan seorang bek4s penyanyi dangdut yang popular menerusi lagu Yang Sedang-Sedang Saja.

Dia juga pernah di3jek oleh anak-anaknya dengan menjel1r-jel1rkan lid4h dan menepvk-nepvk punggung sehingga membuatkan hatinya berasa sangat sed1h.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber: IG Oktovia  Manrose

Be the first to comment on "“Berkat Doa Dan Istiqomah Seorang Bapa..” Oktavia Sedar, Pernah Bertanya Pada Diri Sempat Kah Aku?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*