Bakal Bergelar Doktor. Adik Perempuan Janna Nick Jadi Perhatian. “Cantik Dan Sopan”

Muat naik foto bersama adiknya, pelakon dan penyanyi Janna Nick baru-baru ini telah mengundang bualan ramai peminatnya. Foto yang memaparkan adik Janna Nick sopan bertudung dengan kakaknya itu di sebelah membuatkan ramai memuji pasangan adik-beradik ini.

Dalam perkongsian tersebut, Janna Nick turut meninggalkan ucapan selamat ulang tahun kelahiran kepada adiknya itu. Selain dari itu, pelakon dan penyanyi ini turut menulis titipan yang terbaik dan barulah tahu rupanya adik Janna Nick ini bakal bergelar seorang doktor!

Wah, sudahlah cantik, pandai pula tu orangnya. Untung siapa yang bakal jadi suaminya nanti. Biarpun begitu, adik selebriti ini yang dikenali sebagai Kissya Nick baru sahaja memasuki usia 18 tahun.

Turut hadir ke acara ringkas sambutan hari lahir adik selebriti ini adalah ahli keluarga mereka dan teman lelaki Janna Nick iaitu Dini Schatzmann. Berikut adalah muat naik yang dikongsikan menerusi akaun Instagram Janna Nick baru-baru ini:

Perkongsian foto ini telah membuatkan peminat memuji penampilan adik selebriti ini. Tampak sopan dan comel sungguh! Kalau sudah dari keturunan yang cantik memang itulah jadinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

Muat naik tersebut telah meraih lebih 30 likes. Malah di ruangan komen ada yang meninggalkan reaksi terkejut dan tak sangka Janna Nick ada adik perempuan cantik dan sopan sebegini.

“Lawa gila..Dulu kecik cenonet je…”

“Kenapa muka adik Janna nie macam Wany Hasrita. Cantik dan comel”

“Kenapa tengok sekali macam Fasha Sandha”

Sementara itu, ikuti kisah menarik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti berikut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : 

Be the first to comment on "Bakal Bergelar Doktor. Adik Perempuan Janna Nick Jadi Perhatian. “Cantik Dan Sopan”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*