‘Yang Penat Beranak Kita, Bangun Tidur Terus Cari Daddy, ’- Gelagat Anak Raja Ilya Cuit Hati

Terbaharu, Pelakon Raja Ilya memuat naik dan berkongsi gambar anaknya dan suami di Instagramnya dengan melihat gelagat anak perempuanya manja dengan suaminya .

Raja Ilya yang sekarang menetap di Perth, dilihat pada perkongsian gambar tersebut dilihat anak perempuannya iaitu Talita Love Garrett yang sedang baring di atas dada ayahnya sambil tersenyum selepas baru bangun dari tidur ingin melihat ayahnya. Ia dilihat anaknya sangat manja dengan ayahnya biasalah anak perempuan mesti manja dengan ayahnya. Raja Ilya membuat caption yang mengatakan:

“Bangun tidur terus Cari Daddy dia .. Yang penat beranak, jaga siang malamnya kita , tapi Daddynya juga Yang dia Cari .. 🙄🤣 it’s ok gurl .. my turn will come 🤣🤣🤣🤣🤣”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Raja Ilya (@rajailya)

Gelagat keluarga ini mendapat perhatian warganet kerana rata-rata anak perempuan mereka sangat rapat denga ayahnya pada waktu kecik dan sering berebut untuk mendapat perhatian dan manja dari ketua keluarga itu.

“Father Are Always Daughters First Love”

Sekadar info, Raja Ramilah Begum Raja Mohammad atau lebih dikenali sebagai Raja Ilya merupakan seorang pelakon, model dan usahawan Malaysia.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Raja Ilya (@rajailya)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Raja Ilya (@rajailya)

Raja Ilya dan Trent Garrent telah melangsungkan perkahwinan di kediaman suaminya yang juga seorang ahli perniagaan itu di Perth Australia dalam sebuah majlis tertutup yang hanya dihadiri ahli keluarga terdekat pada 23 Disember 2018 yang lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : Murai

Be the first to comment on "‘Yang Penat Beranak Kita, Bangun Tidur Terus Cari Daddy, ’- Gelagat Anak Raja Ilya Cuit Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*