Lepas Viral Gadis Dibantu Ustaz Ebit Lew, Suami Jelaskan Situasi Mereka

Sebut sahaja nama Ustaz Ebit Lew pastinya ramai kenal dengan kerja-kerja kebajikan yang dilakukan oleh usahawan dan pend4kwah bebas sini. Apatah lagi bila ada sahaja k3sbaharu yang memerlukan bantuan, beliau adalah orang pertama yang akan menghulurkan apa yang patut.

Terbaharu satu rakaman Ustaz Ebit Lew bantu seorang ibu muda dengan menghadiahkan sebuah motosikal telah mengusik hati ramai. Dalam perkongsian tersebut, Ustaz Ebit Lew mend4kwa wanita tersebut adalah ibu tunggal dan bekerja sebagai runner Foodpanda.

Perkongsian rakaman tersebut meraih perhatian ramai kerana wanita ini gigih menghantar makanan berjalan kaki sambil mendukung bayinya. Malah usianya yang masih muda dan kental meneruskan hidup membuatkan ramai memujinya.

Berikut adalah video yang dipaparkan gadis dibantu Ustaz Ebit Lew dimuat naik menerusi akaun Instagram milik pend4kwah bebas dan usahawan tersebut:

Bagaimanapun, meninjau di ruangan komen muncul seorang lelaki yang menyangkal status gadis berkenaan. Menerusi komen lelaki tersebut yang mend4kwa dirinya adalah suami wanita berkenaan.

Dia juga memberitahu mereka sebenarnya bukan sudah lama terpisah dan hanya duduk berasingan. Tambahnya status mereka masih dalam proses m4hkamah dan masih tinggal berhampiran.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Lepas Viral Gadis Dibantu Ustaz Ebit Lew, Suami Jelaskan Situasi Mereka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*