Melly Goeslaw Tiba Di Kuala Lumpur, Ziarah Pusara P. Ramlee & Saloma

Penyanyi terkenal Indonesia, Melly Goeslaw tiba di Kuala Lumpur hari ini bagi membuat persediaan sebelum sesi bersama pihak media tempatan esok.

Sejurus tiba di ibu negara, Melly dan suaminya Anto Hoed menziarahi pus4ra pasangan penyanyi legenda, allahy4rham Tan Sri P. Ramlee dan allahy4rhamah Puan Sri Saloma di Jalan Ampang.

Peminat Karya P. Ramlee

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Melly Goeslaw (@melly_goeslaw)

Menurut Melly yang berkongsi hal itu di Instagram, dia amat mengagumi keindahan karya P. Ramlee dan terinspirasi daripada kisah hidup seniman itu.

“Sudah lebih 10 tahun kami tidak ke Kuala Lumpur. Banyak yang meminang saya untuk mengadakan konsert di KL. Tetapi rasa kagum saya terhadap Almarhum P Ramlee membuat saya berfikir sangat panjang.

“Saya ingin mendapat rekan yang sejiwa dengan keinginan saya dalam konsep dan segalanya. Terlalu kagum saya dengan kejeniusan karya-karya beliau , dan kisah semasa hidupnya yang amat menginspirasi saya dalam bermuzik.

“Hari ini saya tiba di KL untuk persiapan berjumpa dengan media esok .Saat tiba tadi kami langsung berziarah ke makam P Ramlee dan Saloma , dan berkesempatan pula berjumpa dengan cucu daripada Saloma . Dan baru tau juga kalau ternyata P Ramlee masih ada keturanan Aceh,” kongsinya.

Meninjau ruangan komen entri berkenaan, rata-rata wargamaya meninggalkan respon positif dan ramai juga peminat Melly di Indonesia yang mengagumi bakat Allahyarhm Tan Sri P. Ramlee.

 

Pertemuan Melly bersama pihak media yang dijadualkan esok adalah untuk konsertnya yang bakal diadakan pada sekitar awal tahun hadapan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber: Murai.my

Be the first to comment on "Melly Goeslaw Tiba Di Kuala Lumpur, Ziarah Pusara P. Ramlee & Saloma"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*