“Let Him Go’ – Tahu Diri Tak Sempurna, Janna Nick Akui Ada Harga Diri

Masih enggan mengiakan atau menidakkan $pekulasi pengakhiran cinta dengan Dini Schatzmann, pelakon Janna Nick sebaliknya hanya menyatakan bahawa dia berhak melepaskan orang yang meninggalkan dirinya.

Katanya, sebagai individu yang mempunyai harga diri, dia tidak mahu memaksa sesiapa pun terus kekal berada di sisinya andai mereka memilih untuk pergi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

“Kalau orang buat j4hat dekat saya, saya akan kata kenapa saya tak cukup baik dengan orang. Saya kecewa dengan diri sendiri sebab saya bukan sempurna atau senang diuruskan.

“Jika orang tinggalkan saya, saya patut melepaskan. Kita tak boleh miliki hati mereka kalau orang itu pilih untuk pergi. Saya takkan pak$a orang untuk kekal. Saya tahu harga diri dan saya berdikari.

“Saya pun tidak pernah menafikan atau mengiakan. Dari awal saya tak cakap apa-apa, hanya tajuk berita tulis saya putus cinta, kecewa dan buat $pekulasi sendiri,” katanya menerusi wawancara dalam program Melodi, semalam.

Pelakon dan juga penyanyi itu pada masa sama menegaskan dia berh4k melampia$kan perasaan lara menerusi single baharu, Mentari Cinta yang menggambarkan kekecew4annya.

Katanya, luahan jiwa dan kesed1han yang ditulis sendiri ketika menghasilkan lagu tersebut sehingga mengalirkan air mata bukan gimik seperti did4kwa segelintir pihak.

“Mentari Setia adalah luahan hati saya, manakala video muzik yang dihasilkan pula sebagai gambaran cerita sebenar.

“Kalau saya penyanyi (saja) itu mungkin gimik, (dan) saya menangis ketika menulis lagu tersebut.

“Kalau orang kata gimik, kiranya mereka tak dapat mengesahkan perasaan sebenar saya. Saya berhak rasa kecewa dan $edih,” kongsinya.

Hampir sebulan menyepi dan membawa diri ke Eropah, pemilik nama sebenar Nurul Janna Muner, 27, itu mengakui tetap berkawan dengan Dini memandangkan mereka masih rakan kongsi dalam sebuah syarikat.

“Kalau orang nampak saya dengan Dini, itu bukan benda pelik. Takkan kami tak boleh nak berkawan. 1su ‘unfollow’ Dini bukan sekarang tetapi sudah lama.

“Mengenai hubungan sama ada sampai di sini sahaja atau tidak, saya tak nafi dan tak kata ya. Saya minta maaf kalau ada peminat cakap saya pen1pu.

“Saya tak marah peminat yang kata semua ini hanya permainan. Buat apa saya nak m4rah. Jiwa saya dah terlalu r0sak. Kenapa saya perlu tambah kebenc1an dan dend4m dekat orang,” ulasnya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

Terdahulu, Janna menarik perhatian netizen dengan membuat hantaran dalam media sosial seolah-olah menggambarkan sedang patah hati.

Mengukuhkan lagi $pekulasi cinta mereka sudah berakhir apabila penyanyi Gatal itu tidak lagi mengikuti (unfollow) kekasihnya dalam Instagram.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : Kosmo

Be the first to comment on "“Let Him Go’ – Tahu Diri Tak Sempurna, Janna Nick Akui Ada Harga Diri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*