“Selalu Gayakan Busana Pelik, Kali Ini Tampil Dengan Gaya Songket..” Fesyen Aina Abdul Raih Pujian

Penyanyi bersuara merdu, Aina Abdul bukanlah calang-calang anak seni apabila dia berjaya melonjakkan namanya berterusan dengan bakat nyanyian dan tidak terpalit dengan kontroversi sehingga dia juga kini memiliki ramai peminat dan sering menjadi sorotan ramai.

Aina Abdul bagaimanapun sekali lagi mendapat perhatian ramai dan umum diketahui, penyanyi ini sering tampil imej yang pelbagai apabila muncul di atas pentas atau ketika membuat persembahan. Dia pernah menjadi bunga di Anugerah Juara Lagu dan dia juga telah mengayakan pelbagai rekaan unik yang membuatkan ramai sudah tidak lagi hairan dengan keunikan dibawa Aina Abdul dalam mengayakan busana pelik.

Sering tampil unik

Pun begitu, terbaharu Aina Abdul nampaknya kali ini membuatkan tidak hanya peminat malah rakan selebriti juga terpukau dengan kelainan busana dipakai olehnya. Difahamkan Aina Abdul muncul di Johor Bahru dan dalam segmen trio bersama penyanyi, Khai Bahar dan Datuk Seri Siti Nurhaliza.

Busana songket digayakan Aina Abdul ternyata membuatkan ramai terpukau dan memberikan pelbagai pujian buatnya. Aina Abdul dengan gaya menariknya itu dapat dilihat dalam beberapa keping foto dikongsikan olehnya sendiri di Instagram (IG) sehingga menerima ribuan tanda suka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AINA ABDUL (@ainaabdul)

Gaya Aina Abdul dipuji

Penampilan dan gayanya juga membuatkan ruangan komen dihujani dengan bermacam-macam reaksi memberikan pujian terhadap busana Aina Abdul kali ini sekali gus menyerlahkan lagi kecantikan penyanyi hebat ini.

‘Cantik sangat’

‘Aina shantiknyaaa’

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : IG Aina Abdul

Be the first to comment on "“Selalu Gayakan Busana Pelik, Kali Ini Tampil Dengan Gaya Songket..” Fesyen Aina Abdul Raih Pujian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*