“Kehilangan Selepas Lima Tahun Menanti..” Acha Septriasa Kegugvran

Pelakon popular Acha Septriasa membuka tahun 2023 dengan berkongsi berita dvka.

Dia yang awal Disember lalu mengumumkan akhirnya hamil anak kedua selepas lima tahun menanti terpaksa menerima takdir b4yi yang dikandungnya meninggl dunia.

Kata wanita yang kini menetap di Australia itu, dia kegugvran sekaligus kehilangan calon anak keduanya saat melewati trimester pertama kandungan.

“Berita yang tidak terduga dan tidak kami inginkan terjadi; kami telah kehilangan calon anak dalam kehamilan ini pada trimester pertama,” umum Acha yang menuliskan pengumuman s3dih itu dalam bahasa Inggeris di Instagramnya.

Meski berat menerima dug4an tersebut, namun isteri Vicky Kharisma itu tetap mahu bersyukur dan menikm4ti kehidupannya. Dia juga berterima kasih kepada semua pihak dan pengalaman yang didapatkan sepanjang tahun lalu.

“Kami sangat s3dih, ada momen refleksi yang besar sampai saat ini, namun kami telah kembali lebih kuat dari sebelumnya sebagai Keluarga 3 orang dan jangan lupa menjalani hidup,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Acha Septriasa (@septriasaacha)

Acha yang diketahui terbab1t dengan filem biopik mengenai Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Anwar Ibrahim memegang watak Datuk Seri Dr Wan Azizah telah dikurniakan seorang anak perempuan, Bridgia Kalina Kharisma yang lahir pada 2017.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : Gempak

Be the first to comment on "“Kehilangan Selepas Lima Tahun Menanti..” Acha Septriasa Kegugvran"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*