Suami Enggan Ke JPN, Cik Pia $edih, Anak Terpak$a Dibinkan Nasab 99 Nama-nama Allah

Nampaknya, kisah $edih yang dialam1 oleh seorang influencer yang dikenali sebagai Nor Sufia Johari atau biasa disapa Cik Pia masih belum berakhir.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Cik Pia di laman TikToknya baru-baru ini, dia meluahkan rasa $edih dan terk1lan apabila anak yang baru dilakirkan terpak$a dibinkan nasab Abdullah gara-gara suaminya tidak memberi kerjasama untuk hadir ke Jabatan Pendaftaran Negara.

“$edih sangat sedih..apalah salah anak ni..Ya Allah kau permudahkanlah urusan yang $ulit ini..Semoga anak ini mendapat haknya,” ujarnya ringkas di ruangan kapsyen.

Bukan itu sahaja, Cik Pia turut meluahkan rasa bimbangnya apabila anaknya itu akan mempersoalkan perkara tersebut apabila sudah membesar kelak memandangkan dirinya dibinkan dengan nama yang berbeza dengan adik beradik yang lain.

Malah, Cik Pia mend3dahkan dia sendiri tidak tahu lokasi sebenar suaminya terkini dan ia telah menyukarkan lagi urusan tersebut dilakukan.

Video:

@norsufiajohari sedih sgt sedih..apalah salah anak ni..Ya Allah kau permudahkanlah urusan yg sulit ini..Semoga anak ini mendapat haknya..#trending #hello2023 #viral #fypシ #fyp #fypシ゚viral #fypage #tiktoker #tiktok #fypp #fyppppppppppppppppppppppp ♬ Apa Sebenarnya – ◦•●◉✿💞𝐑𝐄𝐄𝐙💞✿◉●•◦

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : OMM, TikTok @norsufiajohari

Be the first to comment on "Suami Enggan Ke JPN, Cik Pia $edih, Anak Terpak$a Dibinkan Nasab 99 Nama-nama Allah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*